Remarketing sau retargeting?

Atunci când apelezi la servicii de marketing pentru afacerea ta, este important să ai în vedere cele mai bune strategii pe care le poți implementa pentru a te adresa unui număr cât mai mare de potențiali clienți.
Tacticile de retargetare si remarketare sunt cele mai bune variante de a aduce useri pe platformele tale și de a-i converti apoi în clienți.

Ce este retargetarea?
Retargetarea este o strategie des utilizată în domeniul marketingului, care constă în implementarea unei reclame personalizate adresate utilizatorilor care au avut interacțiuni cu website-ul tău. Ad-ul este utilizat în funcție de produsele sau paginile vizitate, utilizând informațiile preluate din traseul potențialului client către site, fiind special conceput pentru a finaliza conversia.

Ce este remarketarea?
Remarketarea face referire la campaniile de email adresate userilor care și-au abandonat coșul de cumpărături. Principalul motiv pentru care această strategie este eficientă, este faptul că audiența te cunoaște deja și a interacționa cu brandul tău. De vreme ce userul a arătat interes față de produs, remarketarea servește drept reminder pentru consumator de a se întoarce la lista de cumpărături și a finaliza tranzacția.

Acum, ca să ai idee despre cum funcționează ambele strategii, de ce să nu le încerci?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *