Odată cu trecerea timpului, asistăm la schimbări masive în ceea ce privește marketing-ul online.
Bineînțeles, acest lucru se datorează diferențelor comportamentale ale publicului, care și ele au suferit modificări.
Dacă acum câțiva ani pur și simplu mergeam la aprozarul de la colț pentru a achiziționa produsele de care aveam nevoie, în 2023 apelăm la internet pentru a descoperi branduri noi, iar înainte de a le oferi încredere, verificăm validarea altora analizând recenzii, verificând conținutul din social media, sau chiar analizând un un unboxing al produseului pe YouTube, care apropo – este al doilea cel mai utilizat motor de căutare din lume.
Este important ca brandul tău să aibă o poveste, să plece de la o viziune și să beneficieze de o strategie digitală bună. Probabil te gândești că acum câțiva ani, un magazin online de cosmetice producea vânzări excelente, doar că de atunci au mai apărut alte mii de alte magazine similare. Poate că un restaurant care în trecut era plin de clienți până la ora închiderii, astăzi nu mai este existent dacă nu este înregistrat în Google Maps.
Tendințele s-au schimbat, la fel și obiceiurile publicului, iar strategia digitală e nelipsită pentru un brand în 2023.
Dacă vrei să gândim împreună strategia digitală a brandului tău în mediul online, haide să începem o discuție!