Cuprins:
Nu de puține ori în lumea marketingului auzim expresii precum ”ai pus link către x?” sau ”încearcă să iei de acolo, e de încredere”. Aici intervine marketingul afiliat, care vine din nevoia producătorilor de a fi promovați și bineînțeles și din nevoia afiliatului de a face bani suplimentari. Vezi mai jos ce este marketingul afiliat si de ce e o activitate win-win.
Ce este marketingul afiliat?
Marketingul afiliat constă în activitatea de marketing prin care, promovând un portofoliu de produse pe site-ul nostru, îl direcționăm pe client către pagina producătorului sau celui care oferă serviciile respective. În momentul în care în urma recomandării noastre se face achiziția, noi ca și promoteri vom beneficia de un procent din vânzările producătorului.
E exact ca și oferta celebrului brand Revolut. Recomanzi serviciul unui prieten, acesta îl folosește și tu beneficiezi de o recompensă.
Care sunt principalele elemente ale marketingului afiliat?
Există 3 părți implicate în acest proces:
- Furnizorul de servicii – este fericit pentru că a generat o vânzare sau un lead.
- Afiliatul – este mulțumit pentru că a câștigat un comision.
- Clientul – veriga cheie, fericit pentru că a găsit ceea ce căuta.
Cum ai acces la merketingul afiliat
Ca afiliat nu trebuie să creezi un produs, nici un depozit de stocare, tot ce trebuie să faci este să vinzi un produs deja existent. Iar ca și furnizor, nu trebuie să îți faci griji pentru partea de marketing, totul este sub control.
Fii cu ochii pe noi! Revenim cu câțiva pași fundamentali cu privire la acest subiect!